Метою оновленої Ready to Fight є пошук і підтримка талановитих боксерів, надання їм можливості самим заробити на себе та на розвиток власної кар'єри у любительському та професійному спорті.
Про це під час онлайн-сесії Ready to Fight AMA розповіли чемпіон світу з боксу Олександр Усик, генеральний директор Ready to Fight Сергій Лапін, а також засновник криптобіржі QMALL Микола Удянський та її генеральний директор Богдан Прилепа.
"За основу для розробки платформи ми взяли вже відому Ready to Fight - платформу для боксерів та їхніх фанатів, яка підтримує блокчейн-технології, - розповів Олександр Усик. - Ready to Fight відмінно себе зарекомендувала і до нас почало звертатися все більше і більше людей не тільки з України, але й з інших куточків світу. Вони діляться з нами своїми проблемами, пропонують якісь можливості і рішення, діалог поглиблюється. В якийсь момент ми з колегами зрозуміли, що наша розробка потребує розширення, оновлення, якісного переосмислення і нині ми вже можемо говорити про так звану Ready to Fight версії 2.0. Це буде глобальна платформа світового масштабу, основним завданням якої стане монетизація молодих боксерів за допомогою криптовалюти, аби вони змогли професійно розвиватися. Коли ми продумуємо концепцію екосистеми, її функціонал, ми, перш за все, робимо акцент на розвитку світового боксу, на покращення конкуренції у цьому виді спорту. Бо чим більша конкуренція, тим яскравішим є великий спорт, тим більш видовищні поєдинки і кращі результати", - продовжує Сергій Лапін.
Микола Удянський та Богдан Прилепа, які розробляли концепт оновленої платформи, розповідають, що для них основними критеріями були простота і зручність користування та доступність усіх сервісів.
"Крім того, ми намагаємося зробити Ready to Fight якомога універсальнішою, щоби спортсмен, який зареєстрований на ній, міг отримати якомога більше необхідних послуг в одному місці і витратив на це мінімум часу. Крім того, чим активніше боксер користуватиметься послугами, тим більшими будуть і його заробітки", - пояснив Микола Удянський.
Як Ready to Fight може змінити підхід до того, як боксери та їхні фанати взаємодіють один з одним та як платформа вплине на культуру спорту в цілому?
Олександр Усик відповів, що Ready to Fight — це боксерська соціальна мережа, через яку спортсмени можуть спілкуватися та ділитися досвідом та знаннями, а також, якщо боксер не має менеджера/агента, то в даному випадку платформа Ready to Fight і виступатиме в ролі цього менеджера, дозволяючи боксерам спілкуватися безпосередньо між собою, тобто виступаючи соціальним (професійним) ліфтом, який підніматиме новачків за їхньою спортивною кар'єрою та дасть їм ресурси для розвитку (донати від фанатів). Фанатській аудиторії наш проект відкриває можливість бути ближчими до своїх улюблених спортсменів, за яких вони вболівають і спілкуватися з ними наживо на платформі та АМА-сесіях.
Задля популяризації Ready to Fight її кофаундери налагоджують співпрацю з великими торговельними майданчиками типу Binance, що має зробити її ще привабливішою для боксерів та їхніх уболівальників.
"Ready to Fight має власний токен і важливо зробити так, щоби ним можна було користуватися якомога більше. Зі свого боку ми вже працюємо над універсальним боксерським маркетплейсом, на якому можна купити усе необхідне для тренувань і поєдинків. Але коли заробленими у нашій екосистемі монетами можна скористатися на найпопулярніших інших платформах - це теж величезний плюс, - каже Богдан Прилепа. - Ну і зрозуміло, що всі токени, які випускатимуться для боксерів, торгуватимуться на криптобіржі QMALL".
Кофаундери проєкту поділилися ще низкою планів на майбутнє. Зокрема, до кінця року планується додавання нової опції "Спортивні збори для фанатів боксу".
"Буде обиратися локація, охочі будуть приїздити туди і пробувати боксерське життя. Займатися на тренуванні, скуштувати боксерську дієту, посидіти на лекціях у спортивного психолога тощо. Люди, які хочуть зануритися у світ тренувань, зможуть це зробити і оцінити свої можливості у професійному спорті", - розповів Олександр Усик.
Сергій Лапін додав, що у перспективі розглядається також можливість організації і проведення турнірів серед боксерів-аматорів за допомогою оновленої Ready to Fight. Це необхідно для того, щоб спортсмени підтримували себе у формі та ділилися досвідом одне з одним.
Богдан Прилепа, своєю чергою анонсував, що плануються нові колаборації, зокрема з відомими виробниками спортивного одягу, взуття та інвентарю, а також іншими відомими боксерами. Але хто вони - розробники проєкту поки зберігають у таємниці. Також розробляються можливості приєднати на платформу, окрім боксу, нові секції, зокрема кікбоксингу, карате тощо.
Розробляється і спеціальний розділ для найменших уболівальників боксу. діти зможуть спробувати себе у ролі спортсмена, тренера, менеджера, або ж палкого фаната боксу.
"Загалом до кінця цього року очікується мегакрутий функціонал, - підсумував Микола Удянський, - треба лише трохи почекати".
Кофаундери проєкту нагадали, що вся інформація є на сторінках проєкту в соцмережах. Тим, хто має питання до організаторів та амбасадорів проєкту радять писати в Instagram, де ведеться постійне спілкування з усіма користувачами платформи та охочими приєднатися до неї.