Заступник генерального директора ФК "Динамо" (Київ) Сергій Мохник заявив, що права на трансляцію матчів належать саме футбольному клубу, і вони були передані компанії 1+1 media.
"Ми відстоюємо свої права, відстоювали і будемо й надалі відстоювати. І також ми відстоюємо права своїх глядачів, своїх вболівальників. Сьогодні складна ситуація в країні. В країні йде війна. Це саме головне. І у країні економічно не кожен вболівальник, не кожен глядач сьогодні має можливість доступу до Setanta. Ми переживаємо у першу чергу за своїх вболівальників у будемо усе робити, щоби у них був доступ до перегляду матчів на загальнодоступних каналах", - наголосив Мохник.
"Кому щось не подобається, є господарські суди, і будемо там довго розбиратися", - додав Мохник.
Також Мохник повідомив про дві ухвали Печерського районного суду Києва стосовно заборони знімати очки з футбольних клубів і про заборону кидати страйки на Youtube-канали 1+1 media.
"Суд заборонив Українській асоціації футболу застосовувати штрафні та спортивні санкції до винесення рішення суду по суті", - сказав Мохник і додав, що усі клуби з цими рішеннями ознайомлені.
На його переконання, вихід із ситуації, яка склалася стосовно трансляції домашніх матчів, полягає виключно у проведенні перемовин і знаходженні домовленості. Водночас він підкреслив, що "Наш головний меседж полягає у тому, що ми за пул (єдиний телевізійний пул трансляції Чемпіонату України з футболу - УНІАН). Ми ніколи не говорили, що ми проти пулу. Але наше головне повідомлення, що права належать клубові. Й надалі ми готові обговорювати і передавати на узгоджених умовах ці права", - відзначив Мохник.
Своєю чергою, виконавчий директор CК "Дніпро-1" Андрій Русол також заявив, що права на трансляції матчів належать клубам. "Ми не зовсім задоволені тією пропозицією, яку робить Setanta, і вважаємо, що маємо право у цій ситуації обирати, підходить нам ця пропозиція чи ні", - наголосив Русол.
Він додав, що підтримує проведення переговорів і знаходження конструктивної позиції з усіх сторін. За його словами, CК "Дніпро-1" не виступає проти єдиного телевізійного пулу. "Але вважаємо, що час зараз не зовсім підходить для цього, ні у плані ринку, ні у плані загальної ситуації у країні. Я вважаю, що сьогодні ми повинні максимально зробити доступним продукт (трансляції поєдинків - УНІАН) і створити можливість дивитися його якомога більшій аудиторії", - наголосив Русол. У цьому зв’язку він наголосив, що трансляції матчів української Прем’єр-ліги мають бути безкоштовними.
Керівник медіацентру ФК "Рух" (Львів) Богдан Тимовчак зазначив, що президент клубу Григорій Козловський неодноразово пропонував транслювати футбольні матчі безкоштовно на національних і загальнодоступних каналах. Також ФК "Рух" незмінно пропонує всебічно поглянути на розвиток українського футболу, у тому числі стосовно Української Прем’єр-Ліги, до діяльності якої разом з УАФ та її очільником Андрієм Павелком останнім часом є багато претензій. "УПЛ має допомагати клубам розвиватися і ставати сильнішими на всіх ланках, у тому числі у комерційних і фінансових. На жаль, сьогодні ми цього не бачимо", - сказав він.
Водночас, як зазначив Тимовчак, ФК "Рух" підтримує створення єдиного телевізійного пулу. "Але те, що відбувається сьогодні в українському футболі, ті методі, які вони (Українська Премʼєр-ліга та Українська асоціація футболу - УНІАН) пропонують нам – не має дискусій. Клуби, скажімо так, намагаються ламати через коліно. Ми з цим не погоджуємося. Ми вважаємо, що права належать нашим клубам. Зокрема, ми володіємо правами на показ свого матчу, оскільки є суб’єктом, який виготовляє продукт. Це і організація матчу, і організація трансляції, і зокрема у першому турі. Тому маємо повне право показувати станом на сьогодні наші матчі там, де вважаємо за потрібне", - наголосив Тимовчак.
"Якщо усі клуби будуть з нами консолідовані, і буде єдиний пул, буде чітке розуміння і стратегія Української Прем’єр-ліги, - звичайно, що клуб "Рух" буде розглядати цю позицію. Сьогодні ми за те, щоб футбол був доступний для глядачів", - додав він. За його словами, компанія 1+1 media має можливості, аби якомога ширша аудиторія дивилася футбольні матчі.
Генеральний директор ФК "Зоря" Станіслав Оганов зазначив, що з компанією 1+1 media раніше було підписано довгостроковий контракт. "Ми жодні права нікому не передавали. І на сьогоднішній день нас повністю влаштовує трансляція на каналах 2+2 і УНІАН", - наголосив Оганов і додав, що цим каналам права на трансляцію матчів були передані безкоштовно.
Він підтримав колег стосовно створення єдиного телевізійного пулу, але треба сідати за стіл перемовин і домовлятися, а потім ухвалювати правильне рішення. "Але дійсно не змушувати, бо Setanta увійшла (з компанією Setanta Sports, за одноосібним рішенням УПЛ, укладено контракт на три роки - УНІАН) і давайте усі підкорятися. Так не повинно бути. Ми вважаємо, що це неправильно", - наголосив Оганов.
Генеральний директор ФК "Металіст" Олександр Ворошилов сказав, що основна задача, аби вболівальники в усьому світі максимально можливо могли бачити футбольні матчі команди. Також він відзначив важливість забезпечення якості трансляції матчів, яку абсолютно не гарантує Сетанта. "Лякати нас (позбавленням) очок, лякати нас штрафами, - ви знаєте, скільки разів ми вже це проходили і скільки разів у нас це вже було…", - додав він.
Керівник спортивної редакції 1+1 media Степан Щербачов наголосив, що усі 5 клубів - "Динамо", "Дніпро-1", "Металіст", "Зоря", "Рух" – передали права на трансляцію матчів безкоштовно.
Він зазначив, що треба поважати те, що компанії 1+1 media належать права на трансляцію матчів п’яти клубів.
"Ми є трансляторами. Є наші партнери і є договірні стосунки, які мають довготривалу історію. Ми поважаємо наших партнерів і тому ми створюємо для них цю роботу. Ми інвестуємо в це свої кошти, свої зусилля, команду і техніку заради того, щоби в Україні під час війни – це дуже важливо - кожна людина, яка захоче подивитися (футбольні матчі внутрішнього українського чемпіонату - УНІАН), могла подивитися", — каже Щербачов.
Він зазначив, що сьогодні спостерігається дуже велике зацікавлення перегляду матчів серед глядачів саме на безкоштовних ресурсах.
"Спеціальне агентство проводило опитування і з’ясувало, що 78% українських вболівальників не готові на сьогодні платити (за перегляд матчів - УНІАН), бо не мають коштів. І ми це дуже добре розуміємо, що є люди зараз, які перебувають у дуже скрутних умовах", - наголосив Щербачов.
Він підкреслив, що компанія 1+1 media працює для того, аби кожна людина могла безкоштовно подивитися футбол.