Четвер,
21 вересня 2017
Наші спільноти

У "Шахтаря" в три рази більше передплатників в соцмережах, ніж у всіх інших команд УПЛ разом узятих

Гірники істотно випереджають суперників у популярності в мережі.

false
"Шахтар" має величезну перевагу над конкурентами за Інтернет-популярності / facebook.com/ResultSports

Донецький "Шахтар" зібрав у соціальних мережах понад 2,6 млн. підписників, що в 3 рази перевищує загальну кількість підписаних вболівальників інших клубів, повідомляє RESULT Sports.

У "Шахтаря" 2 644 689 підписників у Facebook, Google+, Twitter, Instagram, You Tube і Vkontakte, з яких майже півтора мільйона тільки в Facebook.

Для порівняння, у другого за популярністю клубу - київського "Динамо" - всього 362 139 підписників. У дніпропетровського "Дніпра", який йде третім - 263 860 шанувальників в соцмережах. У решти дев'яти клубів УПЛ не більше 30 тисяч підписників (у кожного), а замикає своєрідну таблицю "Сталь", у якої лише 408 передплатників.

Читайте про найважливіші та найцікавіші події в УНІАН Telegram та Viber
Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter
Читайте також
Новини партнерів
loading...

Чи подобається Вам новий сайт?
Залиште свою думку